2008. február 2., szombat

Első

Hát megadtam magam... Na nem mintha tömegek nyúznának, hogy írjak már blogot, dehogy... Én hadakoztam eddig saját magammal, mert hogy időt vesz el, nem tudok elég érdekes élményekkel, pláne gondolatokkal szolgálni, aztán egy távoli ismerősöm kizárólag kisbabás dolgokról szóló blogjára rákattanva rájöttem, hogy a hozzám valamennyire is közel álló, de velem ritkán kommunikáló ismerőseim, szeretteim körében talán a mindennapi vergődésünk-nyavalygásunk is számot tarthat heti pár percnyi érdeklődésre. Ki tudja...? Az viszont tény, hogy nincs időm annyi e-mail-t megírni, annyit a chat-en, skype-on lógni, amennyit szeretnék, így aztán arra jutottam, dobok jelszót mindenkinek, aki eszembe jut, és meglátjuk, mennyire működik a dolog!

Második hó másodika van - a lehető legjobb nap a kezdésre (irracionális módon rossz viszonyban vagyok ugyanis a páratlan számokkal)! Blogolásban icipici vagyok még: nem értek a beállítások nagy részéhez, nem raktam fel képeket, de ígérem, igyekszem napról-napra fejlődni, tanulgatni, kitapasztalni, hogy is lehetne ebből valami élvezeteset létrehozni.

Hm... egyelőre arra kéne rájönni, hogy is kell lejelszavazni az oldalt. :D

Nincsenek megjegyzések: