2008. február 7., csütörtök

Farsang és töltődés

Hát túlestünk ezen is, megvolt a farsang. Zsófi remekül mutatott a 8-10 királylány/hercegnő/tündér/angyal társaságában, és egy cicától eltekintve az övé volt az egyetlen home-made jelmez a lányok közül - úgy tűnik, a fiús anyukák kreatívabbak (vagy a fiúk igényei változatosabbak?)... Mindegy, a lényeg, hogy jól érezte magát, és hogy sikerült valóra váltani, amire vágyott. Íme:



Délutánra kicsit kipurcantam testileg-lelkileg (igazából egy napok óta tartó folyamat vége volt ez már), így aztán estére kértem magamnak egy szabad órát, magamra csuktam a hálószoba ajtaját, és Gabrielle-t meg Palya Beát hallgattam, közben lazítós könyvet olvastam, tejeskávét szürcsölgetve - isteni volt... Csak hát Palya Beát nézni is kell, így néha annyira rabul ejtett, hogy hagytam az olvasást, és néztem, néztem, ahogy áll a színpadon... Valami olyan energia sugárzik belőle, valami olyan elemi, megfoghatatlan muzikalitás, hogy nem lehet NEM nézni! Egy koncertjére teljesen véletlenül tévedtem el tavaly, őszintén szólva nem gondoltam, hogy hatással lesz rám, és azóta fűzöm Gábort, hogy jöjjön el velem egyszer. Már böngészem a koncertek listáját, így ez a közeljövőben meg is valósul, ha minden igaz.

1 megjegyzés:

Kriszti írta...

Csodálatos volt Zsófi! Nagyon szép munkát végeztetek. Őszintén szólva elképzelésem sem volt hogy lehet megvalósítani egy pávát otthon, de lenyűgöző lett az eredmény.
Külön örülök, hogy ennyire "kilógott a sorból" JÓ értelemben ;-) ügyesek vagytok...