2011. augusztus 9., kedd

Átváltoztam :)

Majdnem fél éve vettem az egyik kuponos oldalon egy átváltoztatós kupont, ami 4 alkalom infraszaunát, frizurát, sminket, ruhakölcsönzést, illetve fotózást foglalt magában.
Tegnap volt a nagy nap, és bár (Andi barátnőméknél való borozásból kifolyólag) elég vacak éjszaka után mentem a szalonba, jól éreztem magam, a képek láttán pedig egyik ámulatból estem a másikba. Néztem őket, és hajtogattam, "ez nem is én vagyok", de hát ez az átváltozás lényege, nem igaz?
És az a helyzet, hogy mégis csak minden képen én vagyok, ráadásul (egyelőre) retusálatlanul.







Köszönet a Napi Tippnek, a Kairó Szépségszalonnak, és Adrienn barátnőmnek, aki rengeteget segített!!!

10 megjegyzés:

CsLiKa írta...

Húha, nagyon húha. Azta, micsoda komoly felnőtt nő!!!! Nagyon-nagyon :-)))))

gloria írta...

Nagyon jók a képek! Azért mert TE nagyon csini vagyok rajtuk!:)
Gratula a segítőknek, és neked is hogy belevágtál!
Glória

AN(Y)A írta...

Hűha, ez igen!!!!!

Gratulálok! Év elején szerintem még magad sem gondoltál ekkora átváltozásra. Inspiráló! ;)

Gábor és gyerekek mit szóltak az új Anyuhoz? :)

Márta írta...

Csak tátom a számat! Valami fantasztikusan nézel ki!

Θεοδώρα írta...

aztabetyááár!!! Judit, ez biztosan te vagy, mert felismertelek!!:) Nagyon szép vagy!!!:*

HJuice írta...

Köszönöm!!!
Kati, ritkán vagyok ám felnőtt nő! Még öreg nő is gyakrabban... ;)
Glória, köszönöm szépen!
Anita, hogy mit szóltak? Áko smár a lépcsőházban azzal fogadott, hogy "Húúú, anaaa, milyen szép lett a szemed!!!", Zsófi közölte, hogy "Úristen, ez túlzás!", Gábor beérte egy döbbent "Jaj!"-jal. De neki mindig kell pár perc, hogy megszokja a változásokat. (És igen, azért tényleg meredek volt fényes nappal ilyen sminkkel bkv-zni.)
A fotók már egyértelműen sikert arattak, de Zsófi nincs itthon, így az ő reakciója még hátravan...
Márti, Dóri, köszönöm! :)

VOKinga írta...

Álomszép vagy! És nagyon Te vagy!
Ugye, legális egy picit irigykedni?

Névtelen írta...

Nagyon jók a képek!

Zsuzsi írta...

Na, ezt most jól rakd el magad, mert egyébként a hétköznapokban is pont Te vagy ez a nő. Ezt Te is meg tudod magaddal csinálni, már ami a külsőségeket illeti. És azt is azt vedd elő, amennyire jól érzed magad ezeken a képeken, ahogy magabiztosságot sugárzol. Ez a képek titka.

struccölelgetők írta...

De jóóóó, de jóóóó!!! Gratulálok!!!!
Annyira jó látni a képeket!
Viiiii!!!!!!!!!!!!
Nem is tudok nagyon mást mondani most, csak örömködni!!!
Jupiiiiii!!!!