2011. augusztus 11., csütörtök

Kicsit alakoskodom is... :)

Ez az évem úgyis nagyjából erről szólt eddig.
Sokan kérdezik, mennyit fogytam, honnan kezdtem, hol tartok, mi a cél, és kértek előtte-utána fotókat is.
Hááát...
Az az igazság, sajnos az elején nem voltam elég bátor, hogy csak úgy odaálljak a gép elé, felvállalva, hogy ez vagyok én. Most már bánom!
Így a januári fotó télikabátos, de kb. ebből is lehet sejteni azért a helyzetet...


 A két kép közt 7 hónap, 3 ruhaméret, és 10 dkg híján 22 kg van.
 És tudom, hogy bőven van még mit csinálnom, van min alakítanom, de azt is, hogy jó úton haladok. A módszer még mindig ugyanaz: kalóriaszámolás, ha ez valami miatt nem megy, akkor is odafigyelek, hogy mit és mennyit eszem, plusz mozgás. Továbbra sincs titkos csodaszerem.


Sokat segít viszont a közösség ereje, ezt én itt találtam meg, és nagyon inspiráló tud lenni az is, ha hozzám hasonló nők vívódásairól, sikereiről olvasok, Nonó pedig tudja motiválni az embert! :)

És persze emellett elengedhetetlen a család támogatása, akár az étkezésről, akár arról van szó, hogy a mozgásra időt találjak. Szerencsére ők is úgy látják, hogy megéri! :)


4 megjegyzés:

Zsuzsi írta...

:D:D Az a januári kép az brutális!

HJuice írta...

Sziranszki: köszönöm!
Zsuzsi: kabát nélkül is azt éreztem már, hogy ideje változtatni...

Moncsi írta...

Húúúú nem semmi változás! Én kb a félidőben láttalak, már az is csodálatos eredmény volt, de ezek a képek....:) Gratulálok, így tovább! Szamóca

Márta írta...

Gratulálok! És becsüllek az elszántságod és a kitartásod miatt!