2011. március 27., vasárnap

Szent sz.r

Agyam eldobom... Ezt kaptam tegnap:

.......... Spirituális Központ - Hírlevél III.
Magasszintű Spirituális Képzések
2011. Március

I. – Auralátás iskolája.

Időpontja: 2011. Március 27.
Kezdés: 10h

Az egynapos kurzus során, a látó-médiumitás képességét gyakorolhatja a kedves jelentkező.

Bár nagyon kedvesen hívtak, és nagyon jutányos áron gyakorolhattam volna a látó-médiumitás (van ilyen szó? a POMPON óta semmiben nem vagyok biztos) képességét meghitten, tizedmagammal, én nem jelentem meg a szeánszon.

De mit láthat az a látó, aki feltételezi rólam, hogy vannak ilyen képességeim, és hogy érdekel az ilyesmi?!
Azonnal adja vissza a (gyengén)LÁTÓ-igazolványát!!!

(Nem célom senki vallási nézetein élcelődni, de ez magas labda volt.)

Nincsenek megjegyzések: