2011. március 30., szerda

Oviba megyek :)

Reggel: Nem tudom, írtam-e már, de a gyerekeim gyakorló oviba járnak, és az óvó néniknek nem elég, hogy szorgalmi időszakban főiskolások lábatlankodnak a csoportjukban (szeretjük ám őket), de ősszel is, tavasszal is kb. 2 hónapon keresztül biztosítanak időpontokat nekünk, szülőknek, hogy egész délelőttöket töltsünk a gyerekekkel. Egy nap egy anyuka vagy apuka mehet, de lehet akár többször is, ha van szabad időpont (mindig van).
Most lesz ilyen másodszor, Ákos már be van sózva nagyon!

Remélem, most mesélek majd róla, mert novemberben sajnos elmaradt...

Délben: Megjöttem. Klassz volt minden, Ákos olyan a csoportban, amilyennek eddig is láttam, és ahogy képzeltem - jól érzi magát, nyüzsög, beszélget, bárkivel játszik... Az udvaron jóformán nem is szólt hozzám, annyira belemerültek a motorozásba, kergetőzésbe. Jó volt látni!
Végül persze mégis szomorúan jöttem el, mert ahogy elhangzott, hogy "Barna csoport, sorakozó!", máris eltört a mécses, hogy ana akkor most haza fog menni...

(Képeket majd teszek fel később, sőt, talán körjátékozós videót is, ha kapok rá engedélyt.)

Nincsenek megjegyzések: