2010. június 14., hétfő

A vizek ura

Nem az árvízre utal a cím, ennyire nem drámai a helyzet.
Strandoltunk szombaton.
Kiírom azért is, a csepeli strandon jártunk, ahol eddig még soha, Gábor is úgy 20 éve fürdött ott utoljára. Neten előre tájékozódtunk, megnéztük az árakat, a medencéket, szóval tudtuk, hova megyünk. Mégis értek meglepetések...
Rögtön az első a pénztárnál, ugyanis közölték, hogy a családi "karkötő" már elfogyott, így teljes áron vehettük csak igénybe a strand szolgáltatásait. Nem volt nagy az árkülönbség, de nehezen értem meg, hogy azért, mert a kék helyett narancssárga karkötőt tudnak csak adni, mi már nem vagyunk család, nem illet meg minket a kedvezmény?! Szerintem ilyen a világon nincs, de láttam Gáboron, hogy nem akar konfrontálódni 400 Ft miatt, úgyhogy nem akadékoskodtam holmi elvekre hivatkozva.
Babakocsival bejutni se volt egyszerű, de erre se szóltam semmit, csak tovább erősödött bennem az érzés, hogy a személyzet itt bizony nem a vendégért, vagy legalábbis nem a gyerekkel érkezőkért van.
Ettől függetlenül jól éreztük magunkat: Gábor Zsófival és Ákossal pancsolt, én többnyire Orsival maradtam az árnyékban - evett, aludt, én tudtam olvasni (Nők Lapja Novella), majd a medencéknél is tettünk egy kört. Picit bevizeztem a kezeit-lábait, nagyjából ennyi volt a fürdésünk.
Ahogy a takarón ülve olvasgattam, a hangosbemondóból egy sértett, idősebb női hang ezt a felhívást tolta az arcunkba: "Szolgálati közlemény: kérem a gépészeket, haladéktalanul kezdjék meg a gyermekmedence visszamosatását, mert a víz SZÜLŐI ODAFIGYELÉS HIÁNYÁBAN szennyeződött. Kérem a szülőket, hogy a következő 20 percre hozzák ki gyermekeiket a medencéből, mert ISMÉTLEM: SZÜLŐI ODAFIGYELÉS HIÁNYA MIATT a medence vize szennyeződött. NEM MONDOM, HOGY köszönöm."
7000 Ft-ért (2 felnőtt, 2 gyerek) ezt kapod.

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Jó volt a strand,de nem értem, hogy miért mondták azt, hogy nem mondom, hogy köszönöm.

Márta írta...

Hú, ez durva! Panaszkönyv nem volt? Egy beírást azért megért volna szerintem. (Vagy ki tudja...)

CsLiKa írta...

Ilyenkor nem tudom, hogy sírjak vagy nevessek ... 7.000,-ért???? Az elég gáz. Annyira azért nem szuper az a strand.
Viszont szerdán legalább stranváró nap. Akkor elvileg 50%, de minden strand csinál ilyet. Csak nehéz megtalálni, hogy mikor.

Kiváncsi voltam, hát én is barangoltam a neten:
http://www.csepel-sziget.hu/wordpress/?p=3

Szilvi írta...

Hát ez durva! Sose legyen szebb napja a banyának!
Megért volna egy Homár-posztot...