2010. június 9., szerda

Megbeszéltük

Kis kerti összejövetelre vagyok ma hivatalos a gyerekekkel egy kedves barátnőmhöz. Többen megyünk anyukák, és megdumáltuk, hogy nem öltözünk ki, nem az a cél, hogy egymás előtt villogjunk, hanem hogy jól érezzük magunkat, lazítsunk. Ha smink nélkül, papucsban, akkor úgy...
Aztán most bevillant a Bridget Jones naplója... Nehogy úgy járjak, mint ők a "ringyók és papok"-party-val... Mekkora égés lenne, ha odamegyek, és megkérdi valaki, hogy "Neked nem szóltak, hogy változtattunk a koncepción, és mégse igénytelen bulit tartunk?" Én meg mondjuk azt mondom, hogy "Deeee, szóltak..."

2 megjegyzés:

Ági írta...

Judit! Ezen nagyon jót mulattam!!!
Tényleg..mibe mész? Nekem szokás szerint nem lenne egy rongyom se..

Puszi
Ági

HJuice írta...

Hát, nekem nem kell kétszer mondani,hogy legyek igénytelen, szívesen eleget teszek ilyen kéréseknek... Halásznadrág, decathlon-os póló, papucs - ennyit bírtam kihozni magamból. És nem kellett szégyenkeznem. :)
(Különben pedig amit magamon és Ákoson megspóroltam, az visszajött Orsinál, akit 3x kellett átöltöztetnem. És még így is maradt tiszta ruhája!)