2010. június 1., kedd

Kifelé a gödörből - gyorshírek

Zsófi állapota nagyon sokat javult tegnaphoz képest! Az, hogy amit eszik-iszik, benne marad, nagyságrendekkel gyorsítja a gyógyulását. Míg vasárnap éjjel csak nyöszörgött és sírt, tegnap pedig takaró alatt gubbasztott szinte egyfolytában, ma nem fájlalta semmijét, és nem is aludt reggel óta.
Ákos még mindig taknyos, lázas, most is kidőlt fürdés, vacsora
(+ orrszívás és gyógyszer) nélkül - tartok tőle, hogy nemsoká ébred, és akkor cifra éjszakám lesz!
Orsi szerencsére nem beteg, viszont az oltást elnapoltuk. Ja, és ma kóstoltuk (királyi többes indokolt, mert én is!) először a Sinlac-ot - nyilván nem evett, de ismerkedett vele. Bízom benne, hogy segít majd ez a kis plusz kalória (anyatejjel kapja).
Ma írták ki az oviba felvételt nyert gyerekek névsorát, és Ákos szerepel rajta!!! Az alapján, amit a vezetőnővel beszéltünk, nem adtam sok esélyt a bekerülésre, de sikerült! Nagyon örülök, mert úúúúúúúgy várja, hogy mehessen!
Ja, és sikeresen túléltem az első fogorvosi kezelést is. Lesz még pár, de a lényeg, hogy elkezdtem!

4 megjegyzés:

VOKinga írta...

Hú, kitartás!
És éljenek az ovisok!!! :)

AN(Y)A írta...

Jöttem ide kukkolni, hogy mi van Veletek! (pirulós smiley)
Jobbulást a gyerekeknek!!!
Neked pedig kitartást!

Gratula a felvételhez!

blincsiki

Zsuzsi írta...

Örülök a gyógyulásotoknak, remélem Ákos is belehúz gyorsan!
Az ovis felvételhez meg nagyon gratulálok!!! Jipííí! ;)

Névtelen írta...

Hajrá, kitartás. Gyógyuljatok meg