2010. április 16., péntek

Kínálat

Tudom, hogy lehetne olvasni is (szoktam majdnem minden nap végén, mikor ágyba kerülök), de azért az ember szívesen leülne megnézni egy filmet péntek este, pláne, ha már végigjárt egy bevásárlóközpontot, felhalmozott egy rakás friss alapanyagot, és ezekből 3 féle főtt ételt le is gyártott a hétvégére. És mit lát? Egyszerre 4 csatornán (AXN, RTL Klub, TV2, Viasat3) helyszínelnek, ami már csak azért se egészséges, mert egy 9 (sőt, igazából 8 és fél) éves gyerek még simán fent van ilyenkor.
De megtaláltam a legtutibb alternatívát: Jamie Oliver és Gordon Ramsay. Ők az én embereim. Éljen a TV Paprika.

(Megjegyzem, régi gasztroműsor-fan vagyok, lehet az Floyd, Nigella, a Két duci hölgy, a Guruló büfé, vagy éppen Rosemary... Azt megfigyeltétek, hogy bár az angol konyha SZERINTEM nem tud túl sok igazán jó ételt felmutatni, mégis ők viszik a pálmát a főzős műsorok terén? Ó, ezt még tudnám ragozni, de lassan hosszabb a zárójeles rész, mint maga a bejegyzés, úgyhogy majd máskor. Mert azért eszembe jutott pár angol finomság...)

1 megjegyzés:

Θεοδώρα írta...

Kár, hogy itt nem lehet lájkolni, mint a fészbúkon, mert ezt most lájkolnám:D:D