2012. február 7., kedd

Amiért nem szeretem a farsangot...

Úgy terveztem, várok még ezzel a bejegyzéssel, érlelem kicsit a dolgot, de konstatáltam, hogy épp ma 4 éve írtam a témában egy magammal igggen elégedett kis posztot. 
Hááááát, ma nem tenném...!
A hátam borsódzik a gondolattól, hogy egy héten belül két (elég képtelen) jelmezt kell legyártanom! Az egyik nagyon érdekes, formabontó ötlet, és a megvalósítást illetően is vannak elképzeléseink (naná, hogy ez Zsófié), a másik pedig valami abszolúte nem eredeti, ámde egyelőre kivitelezhetetlennek tűnő dolog (Ákos rögeszméje).
Nem tudom, hogy a dolgozó lét teszi-e, de visszasírom azt az időt, mikor Ákos szépen felvette a baráti körben már minden gyerek által viselt Füles jelmezt, és boldogan rohant be szamárként a csoportba, és azt kívánom, bárcsak beleegyezne, hogy kalóz vagy bozótharcos legyen, vagy - egye fene - Manny mester, de neeeem, ő csakis Flynn McCambridge bőrébe (izé... karosszériájába) bújva hajlandó az idei farsangi mulatságon részt venni. A probléma az, hogy a jelmeznek egyszerre kéne felismerhetőnek, menőnek, és egész nap kényelmesen viselhetőnek lennie, hiszen náluk a farsang egész napos monstre buli, nem csak egy kis jelmezes felvonulás...
Ötletek???

7 megjegyzés:

Ági írta...

Így már érthető a cím. Valószínűleg én sem írtam volna ilyen vidáman az elmúlt perscekben a farsangi posztomat. Azért majd érdekelne a végeredmény. Jó munkát!

Ágnes

Névtelen írta...

Kartalnak nagyon tetszett Akos otlete, csak nala 'Finn Muffin' neven fut ez az auto

HJuice írta...

Finn Muffin, ez de jó! :)

Mariann írta...

Én kék pólóra rárajzolnám Flynnt, különösen ügyelve a jellegzetességekre: a szeme legyen kicsit rosszalló, legyen két visszapillantó-tükre, a kis helyes angolos bajsza és ami nagyon fontos a két lézerkilövője (vagy minek hívják) a refik alatt. A neten kutakodva még kartondobozos ötletet találtam amit egy hózentrógerrel lehetne Ákoson tartani... Ezt sem vinnám túlzásba: a kartondoboz lefesteném kékre egy kisebb kartondobozt ugyanúgy és mint a pólónál a dobozra rajzolnám a jellegzetességeit.

HJuice írta...

Kedves Mariann, köszönöm az ötleteid!
Remélem, szükség lesz rájuk (Ákos ugyanis beteg)!

Márta írta...

Na de Zsófi mi lesz? Képzeld, pont a minap futottam bele egy pávás jelmezbe: http://gyermekszoba.blog.hu/2012/01/20/szebb_a_pava_2
A Tiéteknek a közelébe se ér.

Mariann írta...

Nagyon szívesen!

Jóbbulást a betegnek!