2012. február 9., csütörtök

Vívódás

Ákosnak az oviban viszonylag állandó barátai vannak, bár néha azért ők is eljátsszák a (szerintem inkább lányokra jellemző) "nem vagyok a barátod" műsort. Most épp itt tartunk, miközben már megbeszéltük, hogy a fiúk péntek délután átjönnek játszani. Ákos tegnap este azt mesélte, hogy a fiúk megfenyegették: holnap légpuskával jönnek, és lelőnek minket (őt és engem), plusz meg is fognak pofozni minket (ez a sorrend már eleve vicces, bár tény, míg le nem lőnek, engem nehezen tudnak megpofozni).
Egy darabig mondogattuk Ákosnak, hogy biztos félreértett valamit, meg hogy a barátai, szóval dehogy fognak bántani minket, de aztán (kifogyva az érvekből) végül azt mondtam, ha már tényleg nem a barátai, akkor ne jöjjenek át.
Erre Ákos: "De én azéjt szejetném, hogy átjöjjenek..."
Úgyhogy állunk a támadás elébe. :D

1 megjegyzés:

Márta írta...

Mindenképp adj magatokról élet jelet! :-D