2009. február 2., hétfő

Blogolni jó!

Épp ma egy éve kezdtem el ezt a blogot.
Akkor még úgy terveztem, csak meghívóval lehet majd hozzáférni, de mivel ennek a technikai feltételeit lusta voltam kinyomozni, ez nem valósult meg, és már nem is fog. Sőt…
Örülök minden olvasónak, és mára odáig jutottam, hogy néha elszomorít, ha egy kérdésemre csak két-három válasz érkezik, holott a bejegyzést magát negyvennél is többen olvasták már a közzététel napján (bizony, attól még, hogy nincs számláló az oldalon, a Nagy Testvér figyel ám…).
Köszönöm Nektek, akik névvel és képpel felvállalva olvastok, köszönöm mindenkinek, aki névtelenül, vagy hozzászólását aláírva kommentel, és annak is, aki inkább csak olvas, és más csatornákon jelzi a véleményét. És természetesen minden további Érdeklődőnek, akiről az égvilágon semmit nem tudok. Csak azt, hogy van.

7 megjegyzés:

Ági írta...

Hasonlóan éreztem én is, amikor a "Több, mint 10000" című bejegyzésemet fogalmaztam meg. Szóval nekem nem kell magyarázat, minden szavadat értem.
Örülök, hogy találkoztak soraink.
Ágnes

VOKinga írta...

Gratulálok a blogszülinaphoz! :)
Csodás a könyvsorod, tudtam, hogy tartalmas dolgokat írsz majd, ha lesz időm, rájuk vetem magam.
Az előző kérdéshez: a makgubo.hu-n van egy házimunkatervező program, angol nyelvű, talán érdekes lehet. Én ebből is sikeresen levontam, mekkora kupiban élek, mert ennyi házimunkát egy hétbe bezsúfolni képtelen lennék a gyerkőcök mellett. Én hosszabb időre osztom le ezt az adagot.

Zsuzsi írta...

én pedig megyek, és megnézem, mikor inditottam a blogomat. Az biztos, hogy tavaly februárban, de hogy melyik nap? ...

Zsuzsi írta...

Megnéztem, nekem még van 4 napom. Vicces lett volna, ha pont egy napon inditunk, nem? :)

HJuice írta...

Anyamanya!

A kérdést épp az a bizonyos program hívta életre! (Na meg a kosz és kupi, ami olyankor alakul ki, amikor hirtelen felszaporodnak az egyéb tennivalók.)

Kató István írta...

Gratulálok kedves blog!
No, meg az írójának is.
Születésnapi torta holnap lesz hozzá...
No, ha nem is torta, de puszi az írójának:)

Szóval megyünk...

VOKinga írta...

Én úgy csinálom, hogy előre összeírom a hétre a kisebb-nagyobb teendőket, aztán büszke vagyok, ha sikerül egyet-egyet kipipálni. Persze mindig vannak, amikkel nem végzek és áttoloncolom köv. hétre, és van, hogy akad vmi sürgős, azt meg utólag írom be. Van egy papírom a hűtőn, ha valami munka már kelleti magát, pl. koszos a mikró, a sütő, a szagelszívó, a spájz... (brühühü), arra írom fel. Na, ez a lap nagyon elkeserítő. Attól függően, melyik sürgetőbb, válogatom be ezeket is a heti tennivalók közé.
Sokkal tisztább nem lesz a ház ezzel a módszerrel, viszont az ember azzal a tudattal ül a rumli közepén, hogy le vagyon írva, ő bizony tett ellene.