2009. február 19., csütörtök

Az egyik lépés

Ahogy tegnap írtam, lépésenként.
Így született meg legújabb "gyermekem" is: hetek óta formálódott a gondolat, aztán nem volt idő és alkalom a megvalósításra, de a dúlaképzés befejeztével, és Kinga bloggertársnőm :D inspirációjával végre útjára indult az új blog.
Életem egy konkrét szeletével foglalkozik, a dúlasággal. Várandósoknak, dúláknak, anyáknak, a szülés, a dúlai hivatás iránt érdeklődőknek írjuk majd terveim szerint dúlatársakkal közösen. (És persze azoknak a hozzám közel álló személyeknek, akiknek mindegy, mi az, ha velem kapcsolatos... :) )
Nagy szeretettel ajánlom Mindenkinek, és ha úgy érzitek, érdemes, tegyétek majd Ti is!

3 megjegyzés:

VOKinga írta...

Én már megcsodáltam rajta a gyönyörűséges képet, és alig várom a folytatást -bár sajnos aligha fogok immár dúlai segítséget igénybevenni.
Erről jut eszembe, tudod, ki volt az én "dúlám" mind a három gyereknél? Melinda. :)

Névtelen írta...

Gratulálok az első lépéshez! Tervezek még szülni, úgyhogy köszönöm a blogot! Sok sikert!
Márti

HJuice írta...

Óóóó, most néztem vissza Hozzád, kedves Kinga, és látom, hogy még a blog-beharangozódat is szinte szó szerint átvettem... Remélem, nem haragszol, abszolút tudatalatti dolog volt. (Hiába, ami jó, az jó.)
Tényleg elnézést, ha mégis zavarna.