2010. május 28., péntek

Neogranormon - a szabadság illata

Kinga legutóbbi bejegyzését olvasva elgondolkoztam, van-e hasonló jelentéssel bíró tárgyam, mint neki (volt) a napozószék. Nem jutott eszembe ilyen.
Aztán ma, egy überfosul alakult délutánt követő extravacak estén megvilágosodtam. Zsófit ebéd után hoztuk el az iskolából, és nem túlzok, 13 és 21 óra közt csak néha szakította meg hüppögéssel vagy kötekedő kérdésekkel a hisztizést. Ákos csak a kora estébe nyúló délutáni alvásból ébredt hasonló idegállapotban, így ő nettó 2 órányi hisztiidőt tud csak felmutatni (de a késői sziesztának hála még nem alszik).
Gábornak ma estére kimenője van, én (fittyet hányva a két őrjöngő nagyobb ordítására) levetkőztettem Orsit a fürdéshez, és ahogy a fenekét töröltem, megéreztem a popsitörlő illatát.
Biztos tudjátok, milyen az, amikor egy illat konkrét helyzetet, időszakot, személyt idéz... Hát ezt éreztem. Hiába használunk sokszor ilyen törlőkendőt, nekem ez most a kórházban töltött 3 napot jelentette, és ha hiszitek, ha nem (bizarr vallomás, elismerem), de visszavágytam oda...
Szülés előtt sokszor hangoztattam némi ironikus felhanggal, hogy az a 3 nap lesz az én wellness hétvégém, de sose gondoltam volna, hogy néha utólag is így érzem majd. Azt meg pláne nem, hogy egy popsitörlőt szagolgatva relaxálok majd, de hát szegény ember vízzel főz...

Nincsenek megjegyzések: