2009. november 25., szerda

Nagyok (?)

Tegnap délután végre megvettük Zsófi matracát, így sort keríthettünk az ágyak cseréjére: az eddigi kiságyat heverővé alakítottuk (170 cm hosszú; ez remélhetőleg jó lesz most már Zsófinak pár évig), Ákos pedig megkapta Zsófi macis heverőjét.
Este olvadozva néztem a gyerekszobát, hogy lám-lám, ilyen nagyok már a gyerekeink, Ákos se alszik ma már rácsos ágyban - persze miután elaludt, körbepárnáztam a heverő széleit, nehogy éjjel beverje a fejét valahova. :D
A pelenkázó viszont nagyon hiányzik! Eddig egy kergetőzéssel megúsztam az öltözködést, mert ha egyszer elkaptam Ákost, utána már végigcsinálhattam az egész tortúrát viszonylag nyugodtan, de most 3 helyszínen, összesen talán 7 nekifutásra sikerült csak abszolválni a reggeli pelenkázást és öltözést. Nagy hassal, korán reggel ez nem olyan vidám sport. Már nekem...
És bár este mindketten nagyon büszkén és boldogan vették birtokba "új" ágyukat, továbbra se hajlandóak egyedül elaludni, és ma reggel is négyen ébredtünk a franciaágyban.

1 megjegyzés:

VOKinga írta...

Hahó, rég írtál, minden OK, még egyben?