2008. szeptember 3., szerda

Szólások...

Anya, én azt kívánom, hogy a Föld összes országa megértse egymás nyelvét, és hogy mindenhol béke legyen, senki ne háborúzzon egymással!
(Szellemileg és morálisan bőven megérett rá, hogy szépségkirálynő legyen, nem?)

Szirénázó mentőautó kapcsán beszélgettünk Zsófival:
- Ajaj, anya, ez nem jelent semmi jót…!
- Bizony, ilyenkor mindig úgy drukkolok magamban, hogy odaérjenek időben, és tudjanak segíteni azon, aki bajban van. És örülök annak, hogy nem nekünk van szükségünk rá.
- Nem szabad örülni annak, hogy másnak baja van!!!
- Tudod, Zsófi, én se a más bajának örülök, csak annak, hogy nem értünk kell jönnie a mentőnek, hogy nem mi kerültünk bajba.
- Majd eljön annak is az ideje!

Vitatkozunk azon, hogy kell-e cukrot tenni a banánturmixba, egyszer csak Zsófi a fejemhez vágja:
Anya, te aaannyira cukormentes vaaagy…!

7 megjegyzés:

Névtelen írta...

:))) Hatalmas jó gondolatok! Okos nagyon! Viszont anya, a banánturmixba igenis kell cukor, sőt, ha lehet vaníliás cukor. :)
Zsu

#motherofdragons írta...

Egyszer dobok egy hátast ettől a csajtól:)

Viszont szítom itt a tüzet, SZERINTEM SEM kell cukor a banánturmixba:)

Évi

HJuice írta...

Na jó, igazságot teszek: az augusztusi Barbie magazin szerint HA elég érett banánt használunk hozzá, még cukor se kell bele - ebből indult a vitánk Zsófival.
Amúgy végül körtét és őszibarackot is tettünk bele, de Zsófinak egyáltalán nem ízlett, így citromlével (!) és nagy adag jéggel feljavítva végül én ittam meg, csak hogy kárba ne vesszen. :D

Névtelen írta...

Na, engem ez mind nem győzött meg! :))) És nekem is vannak ám támogatóim, kérdezzétek csak meg Tesómat, kell-e bele cukker. Hihi!
Ja, mellesleg merre csavarogsz Te Judit egész nap?
Zsu

Kató István írta...

Micsoda dolog az, hogy turmixba nem teszünk cukrot?!
Igenis kell bele cukor!

Névtelen írta...

Namost megmondom a nagy igazságot! Megkérdeztem Tesómat (I. oszt étterem vezetője, több szakácsolimpia nyertese),hogy most akkor mi van? Azt mondja, hogy amit itthon lehet kapni, az nem banán. Tehát kell bele cukor. Egyedül a Kempinskyben látott olyan banánt, aminek valóban banán íze volt, abba nem kéne banán, de olyat itthon nem lehet kapni, ők kintről hozatják. Szóval Tes szerint kell. :)
Zsu

HJuice írta...

Mit vártok attól, aki szerint a kávéba, a teába és a limonádéba se kell? :)))
(Tényleg cukormentes vagyok, belátom.)