2008. szeptember 28., vasárnap

A bőség zavara

Mármint a témákat illetően...
Ma csak a tegnapi hajvágásról számolok be gyorsan, mert nagyon fáradt vagyok - hogy mitől is, az lesz a holnapi esti mese! :)
Tehát: Zsófi hónapok óta nyúz, hogy rövid hajat szeretne, így aztán engedtem az unszolásnak végre, és szerintem érdemes volt: bár sajnálom a közel negyven centis copfot, amit "vesztettünk", az új frizura kimondottan előnyös, és most nem is annyira a hajmosásra-fésülködésre gondolok (noha e téren is könnyebb lesz az életünk).
És akkor jöjjenek a képek!

Előtte (igaz, ez nem tegnap készült):



Utána (egész konkrétan ma délután):




(Hogy eddig hogy zajlott a reggeli fésülködés, azt egy rövid sztorival szemléltetném: múlt héten egy vendég kislány haját bontottam ki épp, amikor is Ákos a kanapén - nyilván hiányolva a megszokott hangeffektusokat - elkezdett hangosan visítva áúúúú-zni....)

3 megjegyzés:

Unknown írta...

Tényleg csini lett a leányzó, és ha eddig ilyen viharokat kavart a reggeli frizura, nem is értem miért ódzkodtál eddig:)

VOKinga írta...

Halihó, bocsáss meg a késedelmes jelentkezésért, amikor olvasom az üzeneteket, sosincs időm válaszolni, és hiába jut rengetegszer eszembe, hogy hopp, írni akarok Neked, természetesen mindig olyankor, amikor esélyem sincs rá. Elnyomott anyukának lenni, de hát tudod... :)
Most sem leszek hosszú, vár az ágy, sajnos Máté is benne, nyűgös volt és átkéredzkedett, pedig több esélyem lenne aludni nélküle. :)
Szépek vagytok nagyon, gyönyörűséges család, szívből gratulálok Hozzájuk! Hihetetlen, hogy iskolás nagylányod van! :) Milyen újra otthon a picúrral, nem hiányzik a dúláskodás, vagy van lehetőséged csinálni mellettük?

VOKinga írta...

Upsz, ez át is repült!
Na, tehát a közös pontjaink pedig tagadhatatlaanok. De csodálkozol ezen?
Bocsánat, álommanó hív.
Ja, és ha bekukkantasz hozzám, most tettem fel olyan képeket, ahol Melindáék is láthatók.
Rengeteg csók, és szorítok, hogy ez a gyönyörű nagylány kibéküljön a sulival. (A sztorikból azért ugye jól sejtem, hogy a személyiségedből sokat ajándékoztál Neki is? :)
Csóóóók!