2011. október 14., péntek

Hát megnyílt

A KÖKI Terminál.
Míg a metrót használni lehetett, és mióta újra a végállomásig közlekedik a 3-as, folyamatosan nyomon követhettük az épülését. Érdekes volt. És perverz dolog, tudom, de (biztos a munkám miatt is) szívesen láttam volna az egész folyamat hátterét, hogy egy ekkora beruházás hány szereplős, köztük milyen megállapodások köttetnek, hogyan mérik fel a különböző igényeket, hogyan tervezik meg az áruházat, a közlekedési csomópontokat, mit mérlegelnek, amikor eldöntik, mi hova kerüljön, milyen előírások vonatkoznak az akadálymentesítésre, a fogyatékkal élők közlekedésben való részvételének támogatására.
Ezekből kívülről sajnos nagyon kevés látszott - nagyjából csak a végeredmény. Most kíváncsian várom, hogy a gyakorlatban mi hogy működik majd (és hogy az elmaradt munkálatok mikorra fejeződnek be)...

Ja, és persze hazudnék, ha nem ismerném be, hogy a napról napra felkerülő cégnevek is felvillanyoztak...!
Konzumidióta vagyok én is, hiszen némelyik bolt neve olvastán még telefonálgattam is ("Tudtad, hogy lesz *** is???), de azért annyira mégsem, hogy ma reggel bármelyiket is útba ejtsem.
Viszont tény, a ma megnyílt Tesco lesz az én új Takarékszövetkezetem.  :)
(De a legtöbb pénzt valószínűleg mégse oda hordom majd; más tippem van.)

2 megjegyzés:

Θεοδώρα írta...

nekem is más a tippem, mert a kökiben nyílt magyarország legnagyobb háá...da nem is fejezem be a mondatot:D

HJuice írta...

Jaja, meg a Molnár drogéria, plusz akiknek ÉS van a nevükben, és még sorolhatnám... :D
Igazad van, a legtöbb cuccot onnan fogom hazahordani, de nem biztos, hogy ott költök majd legtöbbet. ;)

Különben tegnap hazafelé beugrottunk, hát én sokkot kaptam a tömegtől... Legközelebb egy hét múlva megyek.
Jaaa, hogy hétfőn munka?
Ajaj...