2009. október 27., kedd

Függő vagyok :(

Nem nagyon szedek gyógyszert, és a vitaminokkal is csínján bánok.
Amikor úgy 6 hete begörcsöltem, az orvos szigorúan rám parancsolt, hogy szedjem rendesen a magnéziumot, és igyekeztem is eleget tenni ennek. Aztán tegnap reggel nem találtam a dobozt, és azóta sincs meg. A hasam pedig kőkemény szinte egész nap, szünet nélkül. Se Ákosnál, se Zsófinál nem tapasztaltam ilyet, pedig semmit nem szedtem napi rendszerességgel, mikor őket vártam.
Úgy tűnik, most kénytelen leszek, mert utálok kripli lenni! :(

3 megjegyzés:

Zsuzsi írta...

Hékám, nyugi! Ha ez kell Grétinek, hát add meg neki, ne szomorkodj! :)

HJuice írta...

Oké, frissítek: MEGLETT AZ ELGURULT GYÓGYSZEREM!!! A hűtőben volt! (Ne kérdezzetek semmit...!)

Kató István írta...

Javaslok egy nagyon jó tablettát, segít az ilyen görcsökben. Úgy hívják, hogy Cavinton:)
Bár, ahogy hallottam nem éppen görcsoldó, de segít megtalálni a magnéziumot.
Remélem most már jól vagy(tok)?!