2009. szeptember 9., szerda

Megállapodtak

Zsófi ma egy olyan tollat hozott haza az iskolából, ami reggel még nem volt az övé. Amikor az iskola kijáratánál megláttam a kezében, nem is érdekelt különösebben, mert (bár nekem az agyamra megy) mindennaposak a csereberék a lányok közt az osztályban. A portás néni viszont megdicsérte a tollat, így aztán mégis megkérdeztem, hogy honnan van. Zsófi azt válaszolta, hogy a padtársától kapta. Később elmesélte, hogy a kislány azt mondta ma neki, hogy bármit megtenne, csak hadd lessen Zsófiról matek felmérőknél, órai feladatoknál. Neki meg több se kellett, cserébe elkérte a tollat...
Nem az bosszant, ha a másik kislány esetleg az ő tudására kap jó értékelést, ez nem igazán érdekel, amíg a lányomról tudom, hogy tudja a matekot, bár erről a részéről is papoltam neki hazafelé jövet. Sokkal inkább kiborít a tény, hogy Zsófi kapásból belemegy a tanító néni átverésébe, sőt, még jutalmat is kér érte. (És ezt is hiába magyarázgattam neki, mert állítása szerint ő sajnálná a padtársát, ha rosszul sikerülne a felmérője, és sírna emiatt...)

1 megjegyzés:

Zsuzsi írta...

Hú, ez durva. Már megint. Majd dumáljuk meg. :)