2008. március 4., kedd

Hétvégi (utólag)

Újra beszámolóval kezdek, noha napközben sokkal érdekesebb témákról fogalmazgatok bejegyzést…

Szombatra kirándulást terveztünk ugyebár, és annyira eltökéltek voltunk, hogy meg se hallgattuk az időjárásjelentést, inkább bíztunk abban, hogy a pénteken jött rossz idő szombat reggelre majd hipp-hopp eltűnik. És bár ez nem történt meg, sőt, a helyzet rosszabbodni látszott, mi azért optimistán elindultunk. Mondanom se kell, hogy az autóból végül ki se szálltunk (na jó, Zsófi megnézte a Dunát), viszont vezettem jó két órát szakadó esőben, és rutint szereztem abban is, hogy férjünk el tolatva egy gyalogútnak is csak jóindulattal nevezhető aszfaltcsíkon, aminek a két oldalán autók parkolnak, mindezt persze hegymenetben (aki még nem jött volna rá, Szentendrén jártunk). Számtalan kis utcát bejártunk ezzel a technikával (az elején egyik se volt zsákutcaként jelölve, ám végighajtva rajtuk, végül szinte mind annak bizonyult), míg végre kitaláltunk a főútra, hogy hazajöhessünk. A délutánt itthon töltöttük, kivéve azt az egy órát, amikor lecsapott Emma, de miért is úsztuk volna meg izgalmak nélkül?

A vasárnap az első saját készítésű pizzám miatt kap helyet a blogban – ha nem loptam volna a receptet, közzé is tenném! Nagyon-nagyon finom lett, pedig féltem, hogy a tészta nem sikerül majd (nincs igazán nagy gyakorlatom a kelt tészták sütése terén).

Délutánra a család másik fele rokonlátogatóba ment, ahol is házi készítésű pizzával várták őket.

Én addig megnéztem egy sáskajárásról szóló tipikus amerikai katasztrófafilmet (épp az kezdődött), közben teregettem, ruhákat válogattam, a reklámok alatt pedig mosogattam. Próbáltam szunyókálni is, ha már egyszer megadatott a lehetőség, de persze nem ment! Fixíroztam az órát, fehérítőbe áztattam a pincéből felkerült régi gyerekruhákat, aztán elkezdtem nézni az egyik kedvenc filmemet (Keserű méz), abban a biztos tudatban, hogy a feléig se jutok majd. Tévedtem, pedig meg is állítottam párszor, míg a ruhákkal foglalkoztam (na nem mintha amúgy lemaradtam volna valamiről, hiszen kívülről tudom az összes párbeszédet). Fél hét volt, mire Gáborék megjöttek, és még a kedvenc sütimet se felejtették el (Zila cukrászda-féle Charlotte)!

Be kellett látnom viszont, hogy az egyheti szinglilét legkésőbb 2. reggelén már a család töltené ki a gondolataim túlnyomó részét, úgyhogy egy ideig még bőven beérem lopott félnapokkal is.

Nincsenek megjegyzések: